Gadu-gadu, php i DIV’y

14 03 2007

Niedawno ze wzmożoną zabrałem się za pisanie artykułów. Na blogu opublikowałem już recenzje takich programów jak Firefox, Thunderbird i Opera. Tym razem przyszedł czas na najpopularniejszy w Polsce komunikator Internetowy – Gadu-gadu. Niestety zrezygnowałem już z umieszczania wszystkich moich prac na blogu, jednak wszystkim zainteresowanym daję linka do tego artykułu.

Oprócz zajęć pokroju pisania recenzji, artykułów i tutoriali, zająłem się również wzmożoną nauką php i przypomnieniem html’a. :) Napisałem już swoją testową stronę opartą na DIV’ach i php – nawet ładna mi wyszła :]


Działania

Information

One response

11 04 2009
grek

a można prosic o recenzje Kadu Windows ? Wydaje mi sie godny sprobowania, ja chyba go sprobuje niedlugo

Skomentuj

