WordPress MU

7 04 2007

Ostatnio trochę bardziej zająłem się WordPressem od strony technicznej. Zainstalowałem sobie tego CMS’a na kilku moich serwerach i testuję ;) Dzisiaj wpadłem natomiast na ciekawą „wersję” WordPressa, a mianowicie MU – multi-user. Oficjalna strona tego projektu to http://mu.wordpress.org/. Oczywiście od razu pobrałem zajmujące kilka mega archiwum. Pierwsza instalacja przebiegła pomyślnie, CMS’a postawiłem na serwerze YoYo, jednak wyłącznie w calu zapoznania się z jego funkcjami i możliwościami, bo przecież nie będę tworzył hostingu blogów na YoYo ;] . W efekcie WordPress MU zadomowił się na serwerze GigaKompika (jeszcze 29 GB wolnego miejsca jakby ktoś chciał :D ) i aktualnie znajduje sie pod adresem http://gigakompik.net/wp-mu/. Wszystkich zapraszam do zakładania tam własnych blogów, ponieważ serwis już działa. Uważam iż jest to rozwiązanie znacznie bardziej przyjazne i wygodne dla userów niż dotychczasowa usługa blog.gigakompik.net….

Przy okazji wspomnę że zabrałem się także za tworzenie skina do WordPressa, więc tylko czekać na efekty.

Działania

Information

6 responses

18 04 2007
łukasz

Siema!
Mam prośbę, czy mógłbyś mi pomóc z WP-MU? U mnie nie działają kody aktywacyjne oraz po założeniu bloga i wejściu na adres lukasz.costam.pl, pokazuje się informacja, o tym że strona nie istnieje. Proszę o pomoc.

29 04 2007
11 01 2008
JAROD

Witam czy wiesz może dlaczego w wp mu nie dzila wklejanie kodu embed z youtube?? normalnie w wordpresie wklejam filmiki kody prosto do postu w wp mu ta funckja nie dzla wklejam kod i sie nie pojawia nic w poscie Pozdrawiam

31 10 2008
Marcin Godlewski

Witam mam taki sam problem jak Łukasz – kody aktywacyjne nie działają :( jest na to jakiś sposób ?

1 11 2008
Marcin Godlewski

Łukasz wystarczy włączyć wildcarda – tylko uważaj jeśli masz jakieś subdomeny to zostaną one wyłączone :)

5 08 2009
opchnij.pl

Ja też miałem ten problem ale sobie jakoś poradziłem włączająć wildcarda.
Miałem blog do portalu opchnij.pl na wordpresie

Skomentuj

