Rozważania nad tematyką bloga

19 06 2007

Już od pewnego czasu zastanawiałem się nad przyszłością i charakterem niniejszego bloga, co zaowocowało nadaniem mu nowego kształtu i zmianą celów – na lepsze. Postanowiłem aby tematyką tej witryny był przede wszystkim Internet – webmastering, SEO, a także bezpieczeństwo i newsy ze świata IT.

Początkowy, raczej marketingowy charakter GigaBlog’a zmienia się w bazę moich doświadczeń przedstawionych w formie artykułów, tutoriali i przemysleń publikowanych tu na bieżąco. Oprócz powyższych materiałów od dzisiaj będę informował o interesujących witrynach znalezionych przeze mnie w Sieci (wraz z krótkimi opisami).

Liczę oczywiście na Was – czytelników, i na Waszą pomoc która możecie okazać chociażby poprzez wytykanie mi błędów w komentarzach ;)

Działania

Information

3 komentarze

19 06 2007
Maciej13

Cytuję: „wytykanie mi błędów z komentarzach ;)”

Chyba powinno być – „błędów ‚w’ komentarzach” :]

19 06 2007
Informatyk

Poprawione :P

19 06 2007
Maciej13

Widzę że bardzo szybka reakcja. :)

Skomentuj

