Precel – smacznego dla pozycjonerów :)

20 06 2007

Jakiś czas temu znalazłem w Internecie kolejną interesującą witrynę. Strona spodoba się przede wszystkim pozycjonerom i osobom związanym z branżą SEO. Mam na myśli witrynę http://www.precel.revolweb.pl/ – generator tekstów pod presell page. Po utowrzeniu konta czeka nas mozolna praca – należy wprowadzić trzy wersje każdego z dwudziestu zdań (oczywiście wymyślonych przez siebie). Chociaż jest to czasochłonne zadanie, z pewnością później opłaci się, Google lubie preselle :)

Reklamy

Działania

Information

7 komentarzy

20 06 2007
Maciej13

Szczerze powiedziawszy, to Ty zawsze coś fajnego w Internecie wypatrzysz. =]

20 06 2007
Informatyk

Przypadki chodzą po ludziach :)

20 06 2007
Mikser

A mialo byc tak pieknie… farmy linkow i smietniki mialy zniknac, a zamiast tego mialy byc piekne strony z wartosciowym contentem. Ale zmieni sie tylko tyle ze smieci bedzie wiecej i beda bardziej semantyczne ;]

21 06 2007
Slavo

W dzisiejszych czasach niestety nawet dobre strony trzeba pozycjonować, żeby nie zostać w tyle za tymi kiepskimi.

10 07 2013
click here

Howdy! Would you mind if I share your blog with my
myspace group? There’s a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

25 07 2013
Stephany

Great blog here! Also your site loads up fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours lol

9 09 2014
affiliate partnerprogramme

This is a nice and handy part of facts. I am just joyful which you embraced this handy information and facts around. Make sure you stop us up to par similar to this.. affiliate partnerprogramme Thanks for spreading.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




%d blogerów lubi to: