WebAnkieta.pl

22 06 2007

Już jakiś czas temu zetknąłem się z witryną WebAnkieta.pl, jednak dopiero dziś zabrałem się za krótkie opisanie go. :) Serwis ten oferuje możliwość założenia dowolnej ilości ankiet. Dodam że nie są to proste ankiety/sondy jakie najczęściej spotykamy w Internecie, ale rozbudowane, często zajmujące kilka stron ankiety.

Do wyboru mamy 3 ‚pakiety’ usług. Jeden z nich jest darmowy, i z tego też polecam skorzystać aby przetestować serwis. Stworzenie ankiety jest procesem łatwym i przyjemnym ;) Korzystając z darmowego konta wyniki możemy przechwowywac jedynie przez 3 miesiące, w pozostałych wersjach WebAnkiety posiadamy nieograniczony czas na przechwowywanie wyników.

Przykładowa ankieta: http://webankieta.pl/ankieta/w3802axu5ck – zapraszam do wzięcia w niej udziału :)

Działania

Information

4 komentarze

22 06 2007
Maciej13

Co mi szkodzi, wypełniłem ankietę. =] Że też Ci się chce wszystko testować. =)

22 06 2007
Informatyk

Bez testowania nie miałbym co tutaj opisywać =)

22 06 2007
daniel

Dodam jeszcze, że jest także dostępne demo (http://webankieta.pl/demo) które pozwala na zapoznanie się z pełną mocą możliwości :)

Udanego badania!

4 09 2007
eBadania.pl « GigaBlog’s

[…] 4 09 2007 Jakis czas temu pisałem o serwisie WebAnkieta.pl. Dzisiaj natknąłem się na witrynę o bardzo podobnym przeznaczeniu. […]

Skomentuj

