Interesujące pogawędki z Infobotem

3 07 2007

Czy z Infobotem (dostepnym pod numerem gg 3217426) da się rozmawiać? Przyznam że jest skonstruowany dosyć dziwnie, i znacznie przyjemniejsze dyskusje prowadzi się chociażby ze Snikersem (snikers.pl), jednak odpowiedzi Infobota również mogą być dosyć zabawne:

(16:59:03) Informatyk: załapałeś sie na screena :P
(16:59:38) Infobot: Do widzenia. Mam nadzieję, że pomogłem.

(17:04:08) Informatyk: Właśnie się u mnie rozpadało :(
(17:04:44) Infobot: Do widzenia. Mam nadzieję, że pomogłem.

Jak można zaobserwować przeglądając powyższe cytaty, Infobot na każde zdanie gdzie występuje kombinacja liter „PA” odpowiada tym samym zdaniem – „Do widzenia. Mam nadzieję że pomogłem.” Niestety na nowocześniejsze i używane w dzisiejszych czasach przez sporą rzeszę internautów formy pożegnania nie reaguje tak jak powinien ;)

(17:04:21) Informatyk: narq
(17:04:57) Infobot: Napisz pomoc aby uzyskać listę dostępnych funkcji.

(17:09:05) Informatyk: cya
(17:09:42) Infobot: Napisz pomoc aby uzyskać listę dostępnych funkcji.

Na szczęście oprócz „pa” za pożegnanie uznaje on również inne słowa:

(17:05:56) Informatyk: Na razie
(17:06:33) Infobot: Do widzenia. Mam nadzieję, że pomogłem.

Oprócz powyższych Infobot ma „w zestawie” kilka innych, trochę luźniejszych odpowiedzi:

(17:11:50) Informatyk: Co tam?
(17:12:27) Infobot: Nic ciekawego, mam monotonną pracę :)

Nic innego na temat swojej pracy jednak nie powie.

Infobot ma również małą manie na punkcie słowa (?) bot:

(17:14:19) Informatyk: Ogród Botaniczny
(17:14:56) Infobot: Jestem botem i jest mi z tym bardzo dobrze ;)

Jak już wspomniałem wcześniej Infobot nie „rozumie” takich wyrażeń jak narq czy cya. Umie jednak rezolutnie odpowiedzieć na np. taki skrót:

(17:15:42) Informatyk: thx
(17:16:20) Infobot: Nie ma za co. Zawsze służę uprzejmie

Oczywiście „Dziękuję” i „Dzięki” to u niego podstawa, jednak „thank you” nie jest mu już pisane „zrozumieć”

Ze zdumieniem stwierdziłem również że Infobot posiada uczucia… ;)

(17:18:37) Informatyk: Lubisz mnie?
(17:19:14) Infobot: Jak najbardziej :)

Jak zauważył kiedyś mój znajomy – Wasacz, Infobot wykazuje trochę poczucia humoru przy rozmowach o niektórych związkach chemicznych (nieistniejących):

(17:23:15) Informatyk: e 666
(17:23:53) Infobot: E666: Szatarynian potasu; podejrzany ;)

(17:23:27) Informatyk: e 777
(17:24:05) Infobot: E777: anielan niebianu; właściwości uzdrawiające

Jak widać z Infobotem można się dobrze bawić. Jednak oprócz dobrej rozrywki ;) dostarcza nam on również szereg przydatnych funkcji, jak chociażby słowniki, sprawdzanie pogody itd. Zapraszam do rozmowy z nim :)


Działania

Information

3 responses

3 07 2007
Maciej13

Hehe, twoja rozmowa z Infobot’em jest zabawna. =] Ale i tak – Snikers jest najlepszy. :-D

4 07 2007
Wasacz

Żenująca kopia dwóch moich wpisów, zresztą powielając to, co już było wałkowane kilkanaście razy, żadną kreatywnością się nie wykazałeś. Swoją drogą, dzięki za trackback (…)

I jeszcze jedno: nie ja zauważyłem, a zebrałem jedynie:
http://www.infobot.pl/historia.php

Dobranoc Państwu.

4 07 2007
Informatyk

Nie jest to żadna kopia bo nie wspierałem się nawet Twoimi wpisami, a jedynie własnymi doświadczeniami. Poza tym gdy teraz przeglądam Twojego bloga nie zauwazyłem abyś pisał o „pa” w środku wyrazu… Wszystko napisałem sam, więc Twoja opinia mija się z prawdą :( Na dodatek zbieżność pomysłów jeszcze niczego nie dowodzi, szczególnie że ja zostałem zainspirowany czym innym , a nie Twoim blogiem. Skończ więc już tą spiskową teorię dziejów.




