5 nałogów …których nie mam

13 07 2007

Odwiedzając dzisiaj blog Michna spostrzegłem że zostałem wciągnięty do kolejnej zabawy blogowiczów. Mianowicie chodzi o wymienienie pięciu nałogów… Zamiast je tutaj wymieniać powiem tak: nawet jeśli mam jakieś przyzwyczajenia, rzeczy mi niezbędne (czyt.: Internet, znajomi, komórka; nazywane przez niektórych nałogami) już jutro jadę na wczasy wyzwolić się od nich (nałogów). ;)

Ciekaw jednak jestem co na ten temat powiedzą:

Adek
mati304
Maciej13
Hawro
Denek

Działania

Information

3 komentarze

15 07 2007
adek05

Ja mam jeden nałóg. Jest nim siatkówka! =)

5 08 2007
mati304

Na drugą połowę lipca wyjechałem z miasta (także Stołecznego Królewskiego Maista Krakowa) i nie odczułem zbyt mocno braku internetu, znajomych czy telewizji, której prawie nie oglądam. Według mnie dobrze jest sobie od tego odpocząć ;)

29 08 2007
Konrad

Ja już byłem :P

Skomentuj

