Powrót do codzienności

28 07 2007

Powrót do szarego i brudnego Krakowa (mam tu na myśli w szczególności przejazd przez Nową Hutę) – tak w skrócie można określić odczucia osoby która po 2 tygodniach spędzonych w górach z wraca do swojej miejscowości którą jest „Stołeczne Królewskie Miasto Kraków”.

Na szczęście życie w takim mieście jak Kraków ma również swoje plusy (których rzecz jasna jest więcej niż minusów), m.in. to że nie muszę płacić 3,50 za godzinę dostępu do Internetu. :P

I jeszcze mała uwaga dotycząca mojej aktywności blogowej i internetowej: niestety mój komputer powróci pod moją opiekę dopiero w najbliższą środę/wtorek; jutro pojawią się może 1-2 wpisy. Zastrzegam również że ich niski poziom merytoryczny jest tymczasowy (brak aktywności redakcyjnej na urlopie ), już za tydzień powróci on do swojej dawnej świetności. ;)

Działania

Information

3 komentarze

29 07 2007
ramzelsworld.blogspot.com

Miało być 30. lipca, a jest 28. Czyżby wakacje trzeba było skrócić?

29 07 2007
Informatyk

Powrót zaplanowałem na 28, jednak dla pewności wolałem napisać że 30, na wszelki wypadek. :]

7 08 2007
Elpie

Hmm… Kraków nie jest taki zły. Mówi to człowiek, który w górach mieszka. ;) Znacznie więcej paskudnych miast jest, ot np. Łódź, Poznań czy ogólnie Śląsk, o!

Skomentuj

