Frazy wyszukiwarek

29 07 2007

Lektura statystyk bloga jest niemniej interesująca od niejednej książki. W szczególności polecam śledzenie fraz wyszukiwarek jakie przekierowywują do Waszych stron. Osobiście wiele z słów kluczowych zaskoczyło mnie, dlatego też poniżej podaję te najbardziej interesujące (pisownia oryginalna). Dla wygody podzielone na kategorie:

 1. Haking czyli np. „Cross Site Scripting”, „hacker pko inteligo”, ” hack administrator cms hasło”, „mati aharoni hakowanie serwera ftp”, „TDHACK – zadanie 5” i „słabe strony serwisu „nazwa.pl” hack”

2. Komunikatory, a przede wszystkim GG i Gaim: „gadu php”, „gg emoty”, „gadu-gadu na linuksie”, „emotikonki gaim”, „Pidgin for linux tlen GG”

3. Linux: „xUbuntu środowisko graficzne”, „beryl haking na windowsa”, „easyubuntu” „gentoo 2007.0” …i wiele innych

4. Zagraniczne  i nietypowe to m.in.: „gyachl für linux” i „ace archive under linux”

To tylko niektóre z ciekawszych fraz. Na koniec wspomnę jeszcze że dwa słowa kluczowe na których opiera się popularność mojego bloga to „darmowe wizytówki” i „gg emoty”.

PS. Już jakiś czas temu miałem napisać ten post, jednak dopiero teraz przypomniał mi o tym wpis na blogu Ramzela


Działania

Information

2 responses

29 07 2007
ramzelsworld.blogspot.com

Ha! To mój pierwszy raz, gdy inny bloger inspiruje się moim postem. :) Zdobywam renomę. ;)

PS Teraz tylko czekaj, aż ktoś wejdzie na Twą stronę po wpisaniu w wyszukiwarce „mój pierwszy raz”. :D

30 07 2007
Hoko

Najciekawsze zapytanie z moich statystyk to „zez u kotów” :D

Skomentuj

