Moderacja WebTips.pl

18 08 2007

Podczas zmiany struktury działów na WebTips.pl zgłosiłem się do pomocy przy przenoszeniu wątków. W związku z tym otrzymałem do moderowania 8 działów. W wakacje zbyt dużo pracy nie mam, buszowałem więc trochę więcej po Internecie.  Znalazłem się również na forum WebTips, i co się okazało: z funkcji moderatora nikt mnie nie zdjął (chociaż nie zaglądałem tam przez kilka miesięcy). Postanowiłem więc chociaż uzyskać do moderacji trochę więcej działów + kolorowy ‚niczek’ – udało się ;) Przy okazji dzięki uprzejmości jednego z administratorów dokonałem zmiany swojej nazwy użytkownika. Nie pozostaje mi więc nic innego jak zaprosić wszystkich czytelników bloga na forum webmasterskie WebTips.pl.


Działania

Information

2 responses

18 08 2007
denek

Oj chłopie, ten blog to naprawdę komputerowy jest, nie to co mój :D

24 08 2007
Maciej13

„Cytuję: Przy okazji dzięki uprzejmości jednego z administratorów dokonałem zmiany swojej nazwy użytkownika.”

A obecnie jaką masz nazwę użytkownika? ;]

Skomentuj

