BlogFrog.pl

18 09 2007

Ostatnio dzięki wpisowi Pawła Wimmera odwiedziłem serwis BlogFrog, który wprawdzie już od dawna widniał w statystykach GigaBlog’s, jednak stronę tę widziałem chyba tylko raz. Cóż, muszę przyznać że moje wrażenia nie były wtedy najlepsze, BlogFroga widziałem bowiem jako mniej więcej taki serwis – uboga strona główna, brzydka oprawa graficzna itd. W ostatnim czasie Blogojad (jak nazywa BlogFroga Paweł Wimmer) przeszedł jednak znaczące zmiany. Już na pierwszy rzut oka serwis jest o wiele bardziej rozbudowany, pod względem wyglądu również dużo zyskał. Interesującą funkcją tego agregatora jest tzw. frogrank który na podstawie wielu czynników (m.in. zachowań czytelników, ilości backlinków itd.) oblicza wartość pojedynczego wpisu oraz całych blogów.

eFotek.pl - Więcej Niż Darmowy Hosting Fotek...


Działania

Information

3 responses

19 09 2007
KonradHawro

Ładniej. Ale wolał bym coś prostszego (jak 10przykazan.com :P)

19 09 2007
Informatyk

10przykazan niezbyt mi się podoba. Dlaczego? Już dwa razy próbowałem dodać tam jakiegoś bloga, nie dostaje się nawet żadnej informacji o zaakceptowaniu/niezaakceptowaniu. Na 10Przykazań dodają rzekomo tylko najlepsze blogi. Na BlogFrogu znaleźć się może każdy, jednak do czołówki i tak przechodzą tylko najlepsi.

3 07 2014
mobile marketing

Hello, everything is going nicely here and ofcourse every one is sharing information, that’s really good, keep up writing.

Skomentuj

