Zwierzę w Sieci

12 11 2007

serwis społecznościowy skupiający właścicieli i ich zwierzęta. Serwis umożliwia stworzenia strony Twojego zwierza z fotkami zwierza, kwestionariuszem, pamiętnikiem, księgą wpisów, statystykami, ulubionymi zwierzami. Całość połączona jest w galerie zwierząt.

Na taki oto cytat natknąłem się dziś na stronie Mojzwierz.net. A już miałem nadzieję iż tego typu serwisy ominą polski Internet szerokim łukiem. Jak na swoim blogu informował Konrad już od jakiegoś czasu w USA działają takie witryny jak http://www.mydogspace.com/, http://www.dogster.com/ czy http://www.uniteddogs.com/. Na dodatek takie witryny cieszą się dużym powodzeniem, co zatem przyciąga ludzi do takich stron? Jaki jest cel takich serwisów (oprócz zarabiania na nich)?


Działania

Information

2 responses

12 11 2007
Konrad

Pomysł wyśmiałem. Lecz po pewnych głębszych rozmyśleniach, doszedłem do wniosku iż nie głupim pomysłem jest otworzenie takiego cuda(?). Dlaczego? Niezłe pieniążki. Sam miałem ochotę zacząć coś klecić, ale do tego nie doszło. Poczekamy – zobaczymy, jak powiedzie się nowemu, polskiemu serwisowi dla zwierzaków.

26 01 2008
lavinka

Mój zwierz, niezłe…. Ciekawe kiedy powstanie serwis „moje hemoroidy”? ;-)

Skomentuj

