Wyszukiwarka dowcipów?

18 11 2007

Przeglądając najnowsze startupy właśnie natknąłem się na witrynę określaną mianem „wyszukiwarki dowcipów”. JokeSeek, bo tak właśnie nazywa się ta strona jest jednak po prostu serwisem z kawałami (można je dodawać, oceniać inne etc.). Jedyna rzecz jaka różni JokeSeek od pozostałych tego typu witryn to moim zdaniem przejrzystość, aczkolwiek pod względem oprawy graficznej mam autorom jeszcze duż odo zarzucenia. Serwis korzysta z własnej bazy dowcipów co niestety skutkuje znikomą liczbą dostępnych materiałów w JokeSeek.

Działania

Information

5 responses

18 11 2007
Siemen

„Serwis korzysta z własnej bazy dowcipów co niestety skutkuje znikomą liczbą dostępnych materiałów w JokeSeek.”

niebawem się to zmieni ;-)

„aczkolwiek pod względem oprawy graficznej mam autorom jeszcze duż odo zarzucenia”

napewno jest pare szczegołów do poprawienia, ale o to chodziło by było mało grafiki, nie ma na niej reklam graficznych = strona szybko działa :)
a co konkretnie masz do zarzucenia odnośnie oprawy graficznej :) ?

niedługo pojawi się na JokeSeek coś ciekawego, o czym napewno poinformuje na startups.pl ;-)

18 11 2007
Informatyk

„niebawem się to zmieni”
Miejmy nadzieję

„a co konkretnie masz do zarzucenia odnośnie oprawy graficznej :) ?”
Przycisk ‚szukaj’ nie powala. : P Niby lubię takie przejrzyste stronki, ale porównując np. z Google coś mi tutaj nie pasuje. ;)

18 11 2007
Logan

najnowsze statupy

statupy ?
Chyba raczej startupy…. :|

18 11 2007
Informatyk

Dzięki, poprawione

30 06 2008
Siemen

„niedługo pojawi się na JokeSeek coś ciekawego, o czym napewno poinformuje na startups.pl ;-)”

Niestety nie miałem czasu :) pracowałem nad czymś nowym: http://www.tourismtome.com

Mam nadzieje, że się spodoba :)

Pozdrawiam,
Szymon Bodych

Skomentuj

