Nauki C++ ciąg dalszy

2 02 2008

Dwa tygodnie wolnego (na szczęście nie minęła ich jeszcze nawet połowa) postanowiłem wykorzystać na powiększanie swojej wiedzy z zakresu programowania. Konkretnie mam tutaj na myśli dwa języki: C++ oraz PHP. Jeśli chodzi o ten pierwszy, na swoim koncie mam jak na razie tylko skromną grę tekstową. Poniżej screen:

Wykonałem ją jedynie aby przetestować w praktyce moje umiejętności dotyczące klas i obiektów w CPP. Co do PHP, w swoim portfolio nie mam jeszcze żadnych większych projektów, aktualnie pracuję nad własnym Mini-CMS’em.


Działania

Information

Skomentuj

