Last.fm w Slackware 12

10 05 2008

Ostatnio, także na Slacku postanowiłem zabawić się z Last.fm (dawno, dawno temu używałem tego, jeszcze korzystając z Windowsa). Na początku spróbowałem posłuchać kilku utworów z Last.fm za pomocą polecanego do tego celu przez wiele osób Amaroka. W opcjach uzupełniłem odpowiedni pola, po czym wpisałem ulubionego artystę. Niestety jakoś średnio to wyszło: pomijanie, blokowanie itd. utworów nie działało, program nie wysyłał informacji do mojego profilu… Nie miałem zbyt czasu, aby wgłębiać się w rozwiązywanie tego problemu, wybrałem więc najprostsze rozwiązanie i zainstalowałem ze strony http://slacky.eu oryginalny odtwarzacz Last.fm. Potrzebne okazało się jeszcze jedynie zainsalowanie qt4, libsamplerate i fftw (oczywiście za pomocą slapt-geta – najszybciej :)), i można działać.


Działania

Information

4 responses

10 05 2008
sl3dziu

Nigdy nie rozumiałem tego po co komu tak rozbudowane odtwarzacze jak Amarok, Exaile czy Banshee.. Fakt, czasami integracja z serwisami typu last.fm czy lyrics’ami się przydaje, ale da się taką funkcjonalność zapewnić nawet w znacznie mniej zasobożernych programach..

11 05 2008
Trivelt

Zapytaj się np. użytkowników Amaroka z TEJ grupy. Osobiście do odtwarzania muzyki używam skromnego Noatuna, który w zupełności mi wystarczy, są jednak ludzie, którzy jak podejrzewam wolą mieć jeden program, ale za to z setkami mniej lub bardziej przydatnych fukncji.

11 05 2008
pagenoare

ncmpc ftw!

11 05 2008
Trivelt

Widzę że jesteś fanem ncmpc. :P

Skomentuj

